חוויה מזעזעת, אני ובעלי הגענו לטיפול כ20 דקות לפני הזמן.
נכנסנו לספא והמקום היה ריק, לא ישבה שום פקידה בקבלה, ללא מעסות. שאלנו כמה פעמים אם יש מישהו ולא קיבלנו מענה.
חיכינו רבע שעה ללא התייחסות מאף שום גורם. בקבלה טענו שהספא לא שייך למלון והוא שירות חיצוני. ניסו להשיג את הצוות ואף אחת לא ענתה.
כשהפקידה לבסוף הגיעה 5 דקות לפני מועד הטיפול, היא אפילו לא טרחה להתנצל, לא ביקשו למלא הצהרת בריאות, כפי שנהוג למלא בכל ספא.
לא הציעו לשתות קפה, לא הציעה חלוקים וכפכפים להתארגן.
הרגיש לי שאני ובעלי צריכים להתחנן ליחס מצד הפקידה שתגיד לנו מהיכן לקחת את הציוד.
ברוב חוצפתה היא הואילה בטובה לתת לנו מפתח ללוקר בלי להניד עפעף ולהסביר היכן נמצאים החלוקים.
אח״כ נכנסנו לטיפול בחדרים נפרדים, כמובן רבע שעה לאחר השעה המיועדת, כי כולם איחרו כמובן.
איכות העיסוי לא היתה וואו, בלשון המעטה. בעלי טוען שביקש מהמעסה ללחוץ חזק על איזורים כואבים אך זאת לא הקשיבה. גם אצלי היה טעון שיפור.
לאחר העיסוי ביקשנו לשבת לשתות קפה, הפקידה אפילו לא הרימה את עיניה להציע לנו קפה, ניסינו להבין איפה יש כוסות והיכן החלב כי הרי למה שתקום להראות לנו. הכל בהנפת יד
וכשכבר רתחתי מזעם שתבוא להראות לנו, היא הצביעה על קרטון חלב של המכונה שפג תוקף.
החלטנו שזה כבר די והותר, שהקפה שלהם יחכה למישהו אחר.
לא מגיע לנו יחס בזיוני
התלוננו לפקידת הקבלה במלון , שלא הופתעה כלל ממה שסיפרנו.
סיפרתי לה על האנטיפתיות של הפקידה בספא ועל השירות הלקוי והיא ביקשה שנתלונן אליהם במייל.
אז הנה אני מפרטת כאן, שלא תעזו ללכת ואפרסם בכל מקום אחר.
שחס וחלילה אף אחד לא יחווה יחס מזעזע כמו שאנחנו חווינו.
תאמינו לי שכבר הייתי בהמון מקומות ספא וחווינו אינספור עיסויים, אבל הפעם הם ״ניצחו״ בחוויה הגרועה ביותר.
קרא/י עוד