הגענו לספא קופנגן לחגוג יום הולדת, והזמנו חבילה זוגית עם חדר הכולל אמבטיה בתוספת תשלום, וכן פלטת פירות ובלונים. נאמר לנו שפלטת הפירות בדרך, ובמקום הוצעה לנו שמפנייה, אך בפועל הפלטה לא הגיעה כלל.
חשוב לציין שהמסאז’ עצמו היה מצוין – מקצועי ונעים מאוד.
עם זאת, החוויה נפגעה משמעותית לאחר מכן. נאמר לנו שיש לנו חצי שעה להשתמש באמבטיה ולהתארגן, אך כשהגענו גילינו שהמים רותחים בצורה קיצונית ולא ניתן היה להשתמש בהם כלל. פנינו לצוות ונאמר לנו לרוקן ולמלא מים קרים בעצמנו, אך למרות זאת הבעיה לא נפתרה ולא הצלחנו להשתמש באמבטיה כלל.
בפועל בילינו את הזמן שניתן לנו בניסיון לפתור את הבעיה בעצמנו, ללא מענה ממשי או פתרון מצד המקום, ולא קיבלנו פיצוי או הארכת זמן למרות שלא קיבלנו את השירות ששילמנו עליו.
חבל, כי המסאז’ היה נהדר והחוויה יכלה להיות מושלמת.
קרא/י עוד